Konu
karne :) - müthiş bir fıkra
30-08-2007, 19:19:54
#5
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok komik değil daha önce duymuştum.
eskiden okul daha kolaydı.şimdi şu geo dan çok çekiyorum yedi bitirdi beni öff öff : (