Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim Sorun şu Temmuzda 90 $ oldu alamadim Bu ay gectim. -114 hesaßi Oluyor ya. Orada Benim 95.24 $ Yazior. Bu Sekılde alamiyormuyum ? Onceki Ay Gecemedim diye alamadim. Normalde Almam Gerekmiyormu ?

Bankanı Aramayı Dene Ordan Olabilir.