Kendi adıma konuşuyorumki biraz saçma bir uygulama bence, bu yaptıkları slogan ( tekerleme, şarkı v.b ) tarzı birşey bundada kafiye yapmak için böyle söylemeleri yanlış değil bence adamların normal tarifelerini söylerken yada konuşurken bir hata yaptığını gördünüzmü? zaten böyle bir hata saçma olurdu..