Türkçe'yi koruyalım eyvallah. Ama alt tarafı bir reklam sloganını espirili bir şekilde sunuyorlar.
Ayrıca siteye yorum yapmak içinde biraz Türkçe bilmek lâzım değil mi?
Madem bu kadar duyarlısınız bu yorumları da siteden kaldırın bi zahmet. Formatınızı bozuyor
Türkçe'ye uymayan bazı yorumlar :
"dilimizi nasıl öğreteceğiz bunlara..niye böyle söylemeye ihtiyaç duyuyorlar anlamıyorum. "
"bencede aweanın yaptığı kötü bişey ama olaya bi de şu yönden bakın etrafımızdaki mekanların çoğunun ismi yapancı kelimelerden oluşuyor. bence bunları bırakıp da bunla uğraşmak vakit kaybı..."
"bilen bilir mevzu bahis türkçe oldu mu bizden kaçış olmaz emeği geçen herkese teşekkürler"
"Patlicak bisi varsa Aveadir.. Patlamayacağız"
"amaç bu.doğrudan avea bunu amaçlamıyordur başkalarının amacıdır bu.kanmıyor olmamız pek güzel." (Cümle tamamen bozuk)