Konu
Arapça site açsam..
29-08-2007, 18:09:30
#32
PrDxNdR
vBDesTabe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardeş Arapça Bilmiyorsan Açma Nasıl İdare Edecen?
idare etmek biraz zor olucak ama alışıcaz artık.. bu 1-2 hafta içinde kurmam lazım..
baktım siteler iyi kazandırıyor.. paso arap sitesi yaparım
birde almancamı açsam