MrManson adlı üyeden alıntı:
evet komşudan 15 ytl almıs oluyor gibi aslında ama değil.
50 ytl i bozdurdugu icin 15 ytl lik para üstünü öyle veriyor
komsunun 35 ytl si kalıyor adamda. Adam 50 ytl e tamamlamak için 15 ytl ekliyor buna
ilk etapta cebinden cıkan bir şey yok , ödemeyi komsu yapmıs gibi oluyor 15 ytl lik. Ama daha sonra adam komsusuna ödüyor 15 ytl i.
değişen bir şey yok.
Tamamdır. İkna oldum. Gerçektende değişen birşey olmuyor. O zaman neden daha fazla ödeyelim. 50 Ytl o zaman cevabı.