biraz fazla geldi galiba... senelik pesin vermeyi dusunuyorum.. ve en az 10 site olucak. e-maile gerekde yok..uygun fiyatlar bekliyorum beyler hazir ads hesaplara dusmusken

Edit : Anlaşma Yapılmıştır. Herkese Teşekkürler.