rice, şu anda Ankara'da.
Yunanistan'a görüşmeler için gittiğinde, Yunan halkı protesto için sokaklara döküldü çatışmalar çıktı. Bizimkilerde bi avuç tuz alıp koşuyorlar.
Insanlarla konuşun, Insanlarla işbirliği yapın, yankilerle konuşmayın. abede conilerinin gözünü petrol bürümüş, onlarla konuşmak , onların yaptıklarına destek vermektir. Katil ve düşmanlar senin komşun değil, taaa dünyanın öbür ucundan kalkıp gelen yankilerdir. TBMM'de mualefet olduğu için çok seviniyorum. Şu anda baştakilere kalsa yanmıştık. Baştakiler ne yaptıklarını bilmiyorlarmı anlamıyorum. Bu tutumlarından dolayı uyuz oluyorum.