tema olayı hakkında fikrim yok ama üye olurken seçtiğiniz temadan başka Şablon - Yeni Şablon Seç diyerek yeni renkler,görünümler vs seçebilirsiniz..
adsense'ye gelince,ben 4k sitemde günlük 100 tık oluyorsa 2 dolar zor alıyordum,15 tane kadar blogspot 'dan bloğum var,şuan net panelden söylüyorum 65 tıklama US$ 26,96
blogspotan yaptığım 6k siteye 700 tık geliyor 5$ anca veriyor.