Alıntı
Herşeyi yapım aşamasındaki siteden kopyaladım sanki bir internet sitesi havası veriyor gibi post onu belirteyim önce...
Demiştim her sunucuda kurulum ücreti oluyor ve ona göre tasarım yapıldı kurulum ücreti 0.00 olunca tasarımdan o ilgili bölüm çıkınca tablolar kayıyor 0.01 eklemişler o yüzden 8)