Dmoz scriptini kullanan bir çok siteyi geçen hafta ani bir kararla banlandı google.
Gitme.nette kullanmıştım dünya linkleri şeklinde bir bölümde bu sebebten banlandım .Herkez bişeyler yazmışta.kimse öküz altında buzağı aramasın.
Yabancı forumlardada konuşuluyor.geçen hafta index sayısı belli sayının üzerine çıkan dmoz dizinini kullanan siteleri blockladı google.
Yabancı forumlarda tartışılan nedeni ise google sistem kaynağını yani örümceğinin birbirinin aynısı binlerce siteyi boşu boşuna indexlemek için çabalaması vakit kaybetmesi.Birinin kopyası binlerce site için boşu boşuna sistem kaynağı kullanılıyordu deniliyor.
log kayıtlarında gördüğüme göre google geliyor siteye.indexliyor ama arama sonuçlarında blockluyor.Dmoz scriptini kaldırırsam terkar gelme şansı dogar gibime geliyor.
olan olay budur.
Dmoz scripti kullanan arkadaşlarada duyrulur