Hadi google a yürüyelim eylem yapalım? videoya çeker youtube a koyarız ilgi çeker dünya medyasında "Türk webmasterlar ayaklandı!" süper olur aslında
herkez hadi toplanalim yuruyelim der.1 kisi bile gelmez olay kapanir

bu islerbooyle.Kimsede cesaret yok.
Zaten cesaret de bi ise yaramaz.Cunki milyonlarca dolarlik firma sizi banliyorsa sebebide hazirdir.savunacagi seyde hazirdir.
Google neden cok tiklamalara izin veriyor?
ORda calisan turkiyenin en zeki bilgisayar muhendisleri.Simdi siz dusunuyosunuzda onlar dusunemiyor mu bu tiklara bir cozum bulmayi?\
Arkadasin dedigi gibi google buyuk firmalarla calismak istiyor.Ama kucuk firmalarada ekmek veriyor.