Ben 10 yıldır hazır şu içiyorum Bursada.
Erikliyi arıyorsun 5 dakkada evde
Ankaranın suyu aslında çok iyidi. Bir nevi kaynak suyu kadar güzeldi. Hazır su almaya gerek yoktu. Ama şimdi yağış olmadığından dere yataklarından basıyorlar buda bulaşıcı hastalıklara gebe.
Evet bizde ya erikli yada hayat alıyoruz...