Konu
Ankarada Yaşayıpta Mide Bulantısı Yüksek Ateş Çekenler Varmı Aranızda ?
26-08-2007, 03:19:28
#5
Froker
Biz bayağıdır çeşme suyu içmiyoz 3-5 aydır. Bende O İ... Melihin... :@ Günde kesin 3-5 kez kendisine güzelbi kayarım...