Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radmin usta geçen gün dediki eskiden siteler zevk için hobi için yapılırdı kaliteli işler çıkardı, oysa günümüzde herkes adsense için site açıyor ve internet çöp.
google interneti geliştriyor demişssinde onun için yazdım.
Ben gelistigine inaniyorum.



çolde tek bir agac kolay farkedilir.

Ama sonbaharda cicekler pek belli olmaz.Yapraklar orter cicekelrin guzelligini.

Bence kaynak arttikca kalite dusuyor ama bilgi cogaliyor.Ha hepsi gereklimi tabiki degil!

Neyse konudan sapmayalim

Google hakli.?Yanlis yapiyosa vardir bi bildigi.

Ayrica siz banlandiginizda google kazanmiyor.Parai dagitiyor.Yani sizi banlamasa daha cok kazancak.Ama musteri menuniyeti var.

Googlede calismiyorum(2-3 pm geldi )