Ekmek yediginiz yeri pislemeyin demek istiyorum.
Google Amerika odakli bir sirket (her ne kadar yahudulerin oyunu diye dusunsemde) turkleri tabiki kolay banlicak.HAtta ben turklere reklam vermesine bi yonde sasiriyorum.o kadar cok hile yapiliyor ki.Ben bir gun reklamlari iptal eder diye korkuyorum.
Google sadece parayi dusunmuyor (onun icin lider

) Kullanici memnuniyetinide dusnuyor.
Ben google nin anasayfasinda hic reklam gormedim.Yoksa o anasayfaya kac milyon dolara reklam verirler.Ama yok.yoktu olmicak...Cunki kullanici memnuniyeti 1. planda
türkleri bu kadar kolay banlamalarının sebebi bu zihniyet zaten
"ekmek yediği kaba pislemek"
işte bu yüzden biz türkler kolay banlanıyoruz
yani şunu anlayalım artık biz googledan ekmek yemiyoruz o bizden yiyor.
bazı arkadaşlar demişkki geçersiz tıkların parası geri ödeniyor
peki geçersiz tıklar ayrıldıktan sonra geçerli tıkların parası nereye gidiyor?
az bişi değilki her gün onlarca kişi banlanıyor.