stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. dk hepiniz google dusmani oldunuz bee..
1.Google nin kurallarinda heepsi yaziyor
2.Madem google yapmamis sen yap.Bi kod yaz(zaten radmin verdi) 5 kereden fazla tiklanmasin.
3.Google sizin 100-200usd nize kalmadi
4.Google adwordse parayi geri oduyor.Hesabima durduk yerde 20 usd gelmisti.
5.Google yi sevmiyoruz diyelim baska yol mu var?
6.Google artik markalasmis bir firma.Bi seye hayir diyorsa demekki bir bildigi vardir.Yani savuncak biseyi var ki adam israr ediyor
Google ye kimse laf ataamaz.Hepimizin ekmek kapisi.Google olmasa internet bu kadar gelismezdi.Eskiden herkez hayrina yapiyorduSimdi para icin yapiyor.Hayrina yapinca is pek gelismiyor ama isin icine para girince internet birden gelisti.Herkez makale yazmaya basladi.
Google laf atarken 2 kere dusunun :@
radmin usta geçen gün dediki eskiden siteler zevk için hobi için yapılırdı kaliteli işler çıkardı, oysa günümüzde herkes adsense için site açıyor ve internet çöp.

google interneti geliştriyor demişssinde onun için yazdım.