"HAtta ben turklere reklam vermesine bi yonde sasiriyorum"
Ya arkadaşım sen sanıyormusun google babasın hayrına para dağıtıyor bize 1 veriyorsa 10 kazanıyor ee bu türk reklam verenlerinin reklamını nerde yayınlıycak Af buyur Türkiye google için çok iyi bir pasta ha şunu biliyorum bir yerde gene bu tarz bir muhabbet vardı en katı kurallar bizde var... yani arkadaşın dediği gibi biz biribirize düşman olacağımıza elimizde ki gücü anlıyalım önce biz googlea değil o bize muhtaç çünkü türk firmaların reklamlarını nerede yayınlıycak biz olmasak? sorarım size...
Size çok katılıyorum...
Google aslında bize yani (türk site sahiplerine ihtiyacı var) ama falesef bunu bir çogumuz algılıyamıyoruz yada alglıyoruzda işimize gelmiyor bana
bana degmiyen yılan bin yaşasın gibi para kazanıyoruz bunun için... ads reklamlarına bir karşı gelebilmek ve haklarımızı aramak için tek tek hak aranması gerek.
örnek çok ip den ban yiyen site sahipleri var degilmi? google bunu tespit ediyorsa neden 1 ip dışını bloc edemiyor istese yapabilir. Veya saydırmıycak banlamakla hata edilyor ama gel gelelim hakkımızı hiç bir yerde arıyamadıgımız için burdada tamamen arıyamıyoruz. (inşallah birgün düzelir bu ads sistemi her 2 tarafda rahatlar)