Konu
TEmabul.Net Açıldı...
25-08-2007, 22:52:40
#2
_Kaos_
Sanırım o ingilizce olan yerlerde türkçe olunca güzel olacak. Ama neyin nerede olduğunu bulmakta ilk bakışta zorlandım..
Hayırlı olsun.. Yayın hayatında başarılar sitenize..