Arkadaşlar Biliyorsunuz ki ankarara neredeyse susuz çöl kent olmak üzere ve şuanda şakır şakır yağmur yağıyor ben çıktım bi yağmur altında ıslandım ankaralılara tavsiye sizde çıkın

Dua edelimki kesimlesin hemen