Konu
Ankarada Yaşayıpta Mide Bulantısı Yüksek Ateş Çekenler Varmı Aranızda ?
25-08-2007, 18:12:06
#2
Cenk
bende 1 haftadır öyleydim fakat iyileşmeye çalıştım, gerçekten sularda birşey var galiba bizim buraların yarısı grip gibi.