Sadece Fikir Belirteyim Bu Tip Bir Sistemi Firmalarla Oturup KArşılıklı Sözleşme İmzalayıp Yaptırmanız Daha Uygun Olacaktır. Burdan Yapabilen Çıkamaz mı Çıkar. Birde Bu Tip sistemler İçin Çok Güçlü Serverlar Gerekin Bütçeniz Umarım Buna Yetecek Kadardır
NOT: Tamamını Bold Yazman Ban Sebebidir.Editlerseniz İyi Olur
Zaten net üzerinden yapmayı düşünmüyorum burada kurumsal insanlarda var farkındaysan