KadeWEB ( Kerem abi ) ile iletişime geçmeni öneririm.

Sunucuları Netdirekt'te barınıyor, Windows makinaları PHP destekliyor ve gayet hızlı.

Forumdaki nicki Kerem.

Edit: Açıkça söylemeliyim ki yabancı & yerli firma ayrımı var mı, yok mu diye bakmadım.

Kusura bakmayın. (: