KadeWEB ( Kerem abi ) ile iletişime geçmeni öneririm.
Sunucuları Netdirekt'te barınıyor, Windows makinaları PHP destekliyor ve gayet hızlı.
Forumdaki nicki Kerem.
Edit: Açıkça söylemeliyim ki yabancı & yerli firma ayrımı var mı, yok mu diye bakmadım.
Kusura bakmayın. (: