Merhabalar : Sizinle daha fazla muhatap olmayacagim kaldiki forum yoneticilerinin hakkinizda gerekli islemi yapacagimdan kuskum yok , senin ayda 1.5 milyar reklam giderin var 120 ytl veriyorum diyorsun , bize 2 tane 100k 100k sitesi icin 2.5 milyar odeyen musterimiz var , sizde o bahsettiginiz leydix.com 'da bunlari cok iyi biliyor , kaldiki gorunen koy klavuz istemez size bu son mesajim , daha fazla polemik 'e girmek istemiyorum , bizim hakkimizda kuskusu olsan kisiler ITRADER 'imizi inceleyebilir sanirim en iyi cevap bu olsa gerek.

Not : İstedigi yere istedigi sekilde sikayet edebilir , umarim var dedigi kanitlari yalan cikmaz , ben Turkiyenin en hitli sayfalarina hizmet veriyorum , daha fazla bu tartismayi uzatip dallandirmaya niyetim hic mi hic yok , dava acip hakkini arayabilir , elini kolunu baglayan yok kendisinin , yanliz dava acarken , yaptigi botnetleri ve saldirdigi siteleri unutmamasini temenni ediyorum , belki saldirdigi siteler arasinda sizinde sayfalariniz olabilir.Bende bu loglari ortaya cikartip (msn de su siteye saldirdim bu siteye saldirdim diye bir cok kez yazmistir) mahkemeye sunarsam kotu olur.

iyi calismalar.

Saygilarimla

Çağdaş Aydoğdu