Konu
üstüne küfür üstüne kazik
24-08-2007, 23:32:29
#10
webkit
Hadi bunları bi köşeye atalım Şahsa, telefonda küfür etmişsiniz
ve kayıtlarını tutmuş
, C.. savcılığa gidip dava açmaktan bassediyor, artık mahkeme kararı her ikinizide tatmin eder.
Tazminatlarla uğraşırsınız.