Konu
üstüne küfür üstüne kazik
24-08-2007, 22:49:43
#2
neXus
Eğer durum bu anlattığınızdan ibaretse büyük bir terbiyesizlik yapılmış kınıyorum böyle insanları para veriyorsanız hakkını tabiki sormalısınız bu sizin en doğal hakkınız yazık gerçekden...