Freelanca çalışma olmayacak tabiki. Sabah saat 9 da iş başı yapıyoruz akşam 19 a kadar ama bu sektörde memur zihniyetinde bir çalışma şekli olamayacağını biliyorsundur sweet boy. İşler zamanında teslim edildikten ve yürüdükten sonra zamanın çok bir önemi yok. Büyükçekmece 'nin sana ne gibi kötü anılar hatırlattığı konusundada fikrim yok.
Teşekkür ederim