Bu programa AWBS,WHMCS,ClientExec,ModernBill tarzı programlardan veri aktarımı eklenirse program tutar.Özellikle fatura yazdırımı için beni cezbediyor.Ancak yüzlerce kaydı manuel aktarmak ölüm gibi geliyor.