444 06 06 gibi bir numaraları var. oradan mutlaka genel müdürlüklerine şikayetinizi yapın. bu tip şirketlerde ne oldum delisi, üç kuruşluk ,altı metrekare şubede "müdür!" sıfatıyla haketmeden çalışan insanlar çok fazlar. adı müdür! ya, kiminle nasıl isterse konuşabilir.

ama bir defa genel müdürlüklerine şikayeti edip, mutlaka şikayeti takip ettikten sonra öyle bir temiz çalışıyorlar ki, aklınız durur. ben 3 yıl önce bu şekilde bi şikayet etmiştim bu MNG çalışanlarını, o şubeyle 3 sene çalıştım bir tane bile sorun çıkmadı. tamam bana güler yüzlü davranmadılar ama, işlerimi de sıfır hatayla yaptılar