arasta problemli doğrudur malımızı kaybetmişti .

mng yi bende tavsiye etmiyorum iş yerine getirdikleri malları içeriye almıyorlar kaldırıma bırakıyorlar bu yüzden zaten kavgalıyız bizde çalışmıyoruz.

şu an varan kargo ile çalışıyoruz. her ilde yok servis ağları falan çok değil ama ist ve ank için çalıştığımız için oralarda var ve 1 günde getiriyorlar ekonomikte.