Yurtiçi kargo ne kadar istiyo 1 kasa için ? Yurtiçi kargoyu çok kullanan biriyim. şimdiye kadar en ufak bir sorun yaşamadım. Zaten o güleryüzlü hizmeti. al ne kadar paraysa veriyim dedirtiyo insana. Sorun yaşama ihtimalin çok az yurtiçinde . Şube sayıları çok fazla . Bu çok önemli bir nokta.

sürat kargo da da aynı sorunları yaşayabilirsin mesela Erzurum Merkezde 6 tane yurt içi var . 3 tane sürat kargo.

Her ilçede yurtiçi varken
2 Tane ilçede sürat kargo var .

Sen galiba denizlidensin.
Denizli merkezde 7 tane yurtiçi görünürken
1 tane sürat kargo görünüyo . internet sitelerinden.

Bunlarıda dikkate al derim