ben saat konusuna takildim. ise gore free olarakmi calisilacak yoksa memur gibi 8-16 seklinde bir kombinasyondami.
calisma saatleri karsisina gunleri yazmissin o acindan. bende web tasarimci ariyorum freelance 10 kisiden pm aldim iyi is cikaran bir iki arkadas var onlarla gorusucem. buyukcekmece guzel bir mekan ama cok kotu seyler hatirlatiyor bana. bol sanslar arkadasim