Konu
Sunucunuzu Kendiniz Toplayin
23-08-2007, 01:22:17
#4
net-sis
evet anlaşma süresi bittiğinde isterseniz makineyi alırsınız, istersenizde hat ücretini ödeyip bizim hatları kullanmaya devam edersiniz hostcini dcyi kullanmaktayız