bu mc ortalığı karıştırdı
şunu bi dene :
önce kullanacağın sesin linkage kısmına gel ve "Export for ActionScript" ve "Export in First Frame" kısımlarına sesin ismini yaz..
actionscript olarak

on(rollOver) {
newsound = new Sound()
newsound.attachSound("ses dosyasının ismi")
_root.newsound.start()
}


sanırım bu şekilde olacaktır...