metemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buton a çevirdiysen yaptığını önce library e istediğin sesi at..
butonun içine girdiğinde up over down hit var ..doldur onlar f6 ya basarak...over ın üstüne gel altta sound yazan yerde eklediğin sesi seç....
söylemek istediğin bu muydu? yanlış mı anladım?
Bir movie clip var bunu buton olarak kullanıyorum yani movie clipe actionscript ekledim. mc ye tıkladığında bir urlye gidiyor. Yani button olarak ayarlamadım.
Benim sorunum movieclibin üzerine mouse ile gelindiğinde library deki bir sesi çalması