buton a çevirdiysen yaptığını önce library e istediğin sesi at..
butonun içine girdiğinde up over down hit var ..doldur onlar f6 ya basarak...over ın üstüne gel altta sound yazan yerde eklediğin sesi seç....
söylemek istediğin bu muydu? yanlış mı anladım?