Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar bu kaliteweb.com.tr nin ortaklık sistemine üye oldum,10 ytl bonus verdiler,tık başınada 0,03 ytl veriyorlar.50 ytl ye ulaşıncada parayı ödüyorlarmış...Benim ise merak ettiğim konu bu firma ödeme yapıyormu?Şimdiye kadar ödeme alan varmı?Ve ya mağdur olan arkadaşlar varsa yazarlarsa memnun olurum....Şimdiden teşekkürler,iyi çalışmalar...