Arkadaşlar 3 Adet dün itibariyle satılmış ve teslim edilmiştir.

7 Adet Sunucu kalmıştır.

bilgi1 : Evet amacımız seyyar satıcılık yapmak değil hemen hemen elde edilen tüm gelirleri alt yapıya harcıyoruz allahın izniyle yerımızı genısletıp 300 sunucu kapasiteli bir datacenter amacımız ınsallah 2007 baslarında bu projemiz hayata gececek sponsorlarımızdan bir tanesını burdan beyan etmek ıstıyorum Ankara Ticaret Odası ATO yatırımlarımızı destekleme ve bu destek karsılıgında kobilere ozel yazılımlar gelıstırmemızı onerdı bızde kabul ettık ama su anda onumuzde daha genıs bır yol var bu yolu daraltıp kısatmamız laızm

iyi çalışmalar