derman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu nasıl yapabilirim üyeler ve modlarda resim koyabilsin bu yöntemle
Öncelikle değişiklik için kontrol panelinizden "ayarları değiştir" bölümüne gelin ve "En alt Kısımda->Gelişmiş vB kodlarının kullanımı

kısmında mesaj editörünüzü WYSIWYG olarak ayarlayın;



----------------------------------------------------------

Ardından yeni üyelerin de bu ayarlamaları kullanabilmesi için admin kontrol panelinizden vbulletin seçenekler kısmına gelin--> mesaj ayarları kısmında aynı düzenlemeyi yapın.

Kolay gelsin