Hızlı Cevap Kısmını Admin Panelinden Mesaj Yazma Ve Düzenleme Seçeneklerinden Aktif Edebilirsin Onun Dışında Kopyala Yapıştır Kullanacaksan WYSIWYG Editörünün Aktif Olması Gerekir Onuda Mesaj Gönderme Arayüzü Özellikleri Kısmından Tıklanabilir mesaj formatlama kontrollerini aç kısmını WYSIWYG Editor yaparsan yeni üye olan kişiler bu editoru kullanacaktır. Eğer eski uyelerde kullanamıyorsa Kendi Kontrol Panellerinden Ayarlardan WYSIWYG Editoru Aktif Edip Kullanabilirler.