Konu
Kopyala-Yapıştır Olmuyo!!!!
19-08-2007, 11:14:09
#2
batubilir
Kopyala yapiştir yöntemiyle resimlerin gözükmesi için yazi yazma modunun editörde olmasi lazim şuan r10da hizli cevap editör modunda mesela kopyala yapiştir yaparsan resimler çikacaktir.