Spam Neden Yapma(ma)lıyım ? güzel bir başlığı olan yazı..
alttaki yazını bana göre işine gelen söylüyor misal adam spam yapıyor kazanıyor aşırı derecede de , kaliteli derecede de yapıyor neyse kazanıyor kazanıyor banlanıyor belli bir zaman sonra akıllanıyor sonra sonra kul hakkı muhabbetlerine dalıyor gözlemlediğim kadarıyla..
Alıntı
Bilmiyorum dîni inancınız var mı,ancak emin olun bu yapılanın kul hakkı yemekten bir farkı yok.
seo'da içeriğe göre spam yapmak zararlı olmamalı sonuçta kendi konunuzla ilgili 3-5 ek keyword ekliyorsunuz tabi bunda aşırıya kaçarsanız ve alışkanlık hale getirirseniz ilerde banlanmayı göze alırsın
Yazın için teşekkürler yiğit kardeş devamını bekleriz..
Allah zihin açıklığı versin takipçinim bilesin
İyi geceler