ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Senin 1 kademe yesilin var zaten. Sen bana rep versen ne olur vermesen ne olur
Malatyalı kardeşimde kırmızılardan kurtulmuş
Benim rank 4 olum. Onemli olan benden rep alabilmek. Backlink gibi bişi işte
Neyse ben yatar. Hadi size ii geceler.
PR si yuksek yerden almak lazım doğru eh artık verirsin dimi bi tane
bende yatar gelmedi hain bot