ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Senin 1 kademe yesilin var zaten. Sen bana rep versen ne olur vermesen ne olur

Malatyalı kardeşimde kırmızılardan kurtulmuş

Benim rank 4 olum. Onemli olan benden rep alabilmek. Backlink gibi bişi işte
Neyse ben yatar. Hadi size ii geceler.
PR si yuksek yerden almak lazım doğru eh artık verirsin dimi bi tane

bende yatar gelmedi hain bot