teklif dun deil onceki gece geldi, 4-5 kez maillestik. once +paypal fee ye takti kafayi, sonra escow masrafini kimin ødeyecegine. Simdi ise apprasial bekliyormus profosyonel bir firmadan, sonucu alinca tamam dedi. ciddi gibi gorunuyor , bakalim, umarim fake deildir yada vazgecmez

Yabancilarin hangi domaine ne kadar verecegine akil sir ermiyor bir turlu.