900$ lik bi teklif var sedo dan

bu nedenle dusuncelerinizi istemistim..
neyse satayim artik
ps:
bu arada, car yada auto deil mesele, auto, "Automobile" kelimesinin yerine cok sik kullanilan bir kisaltmadir. domaindeki hata yada farkli bir degisle typo, "an" yerine "a" kullanilmasi.