greenflash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalım bu mesajları okuduktan sonra kendisi rahat olabilecek mi?
Bekleyin arkadaşlar, vb lisansı işinde bana da yamuk yapmış olabilir. Maili vermezse msn logları, yatırdığım ücretin makbuzu falan herşey elimde. Avukatımla görüştüm zaten ama ben gene de iyilik yapıyorum bekliyorum 1-2 gün.