ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Madem rep veremiosun bana nie yazdırdın bu kadar yazıyı.
Siz anladınız nasıl olsa dimi. O zaman editlesemmi acaba
benden rep alamazsın alman için 10 fırın ekmek yemen lazım rep senin neyine bot da gelmedi hafta sonuymuş tatile gitmiş dönüş trafiğine yakalanmış