Güzele Benziyor.Fakat Bu Sistemi Kullanmak İçin Üyelik Şart mı?Ben ve Benim Gibi Birçok Kişi Üyelik İşleminden Pek Hoşlanmaz.

Birde Kullandığın Tema ve Scripti PM İle İletmen Mümkün mü?