Mesaj Atıp yarcımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım.

Bir kişi ile anlaştım; herhangi bir olumsuzluk olursa ( olmaz inşallah ) alternatifleri değerlendireceğim.

Tekrar herkese teşekkürler.