Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
f= den sonrasına id yi yazıyorsun. forumid yazmıyorsun bir daha ..

oldu kardeş çok saol ama şimdi bozuk tafafın ıd sini bulamam gerekir çok tşekkür edrim